Hämeessä on aikaa

Käyttäjän Iisakki Kiemunki kuva
Hämeen maakuntahallituksen puheenjohtaja
31.08.2015

Ei ole kaikista helpoin tehtävä hypätä maakuntahallituksen puheenjohtajaksi Johannes Koskisen jälkeen. Nimittäin suurempia saappaita ei Kanta-Hämeen leveyksillä voisi olla täytettävänä kuin kuuden vaalikauden kansanedustajan, pitkäaikaisen ministerin ja vaalipiirin kaikkien aikojen ääniharavan.

Lienee siis syytä lähteä nöyrällä asenteella viemään Hämeen liittoa Johanneksen viitoittamaan ja maakunnassa hyvällä yhteistyöllä linjattuun suuntaan. Onneksi liitolla on erinomainen johto ja henkilökunta, jonka valmistelutyöhön on helppo luottaa ja tukeutua. Ja Johanneksellekin voi tiukassa paikassa soittaa.

Maakuntajohtajan twiitit

• Tutustuimme valtiovarainministerin @alexstubb kanssa Hämeenlinnan vankilaan. Intensiivinen ja opettavainen vierailu: http://t.co/srbSOAtsLm 02.09.2015
  • Oli ilo osaltani isännöidä Hämeessä kesäkokoustavaa Kokoomuksen eduskuntaryhmää Marskin majalla. Tunnelma ja puitteet kohillaan! 01.09.2015
  • Kiitos joht.,dos. @Juha_Kostiainen ja EU:n alueiden komitean pj. @mmarkkula antoisista puheenvuoroista Hämeen maakuntavalt. seminaarissa! 31.08.2015