Hämeessä on aikaa

Käyttäjän Krista Taipale kuva
Päällikkö, Helsinki EU Office
12.02.2016

Lämmin yhteistyötervehdys Brysselin EU-toimistostamme. Sain ilokseni pyynnön Hämeen liitolta blogata ajankohtaisesta EU-aiheesta – ja samalla esittäytyä.

Aloitan kertomalla itsestäni: Nimeni on Krista Taipale ja aloitin Helsinki EU Officen uutena päällikkönä tämän vuoden alussa. EU-toimistomme edustaa ja palvelee myös hämäläisiä toimijoita, minkä vuoksi odotan yhteistyötämme innokkaasti. Olen viettänyt perheeni kanssa useita hienoja kesälomia Alvettulassa, minkä vuoksi Häme on tullut erityisen tutuksi ja läheiseksi.

Maakuntajohtajan twiitit

• Hämeen yrittäjägaalassa Riihimäellä, jossa maakunnallisen yrittäjäpalkinnon sai Herkkumaa Tuuloksesta! Paljon onnea ja menestystä! 13.02.2016
  • Vastuullinen linjaus. Kanta-Hämeen(kin) käräjäoikeus jatkaa ja siitä tulee koko maakunnan kattava: https://t.co/oDTok80QbV 11.02.2016
  • Maakuntahallituksen listan viimeistelyä, tapaaminen AVI:n ylijohtaja Minna Karhusen kanssa ja illansuussa Hämeen kesäyliopiston johtokunta. 10.02.2016