Hämeessä on aikaa

Käyttäjän Timo Reina kuva
Hämeen maakuntajohtaja, Hämeen liitto
20.03.2015

Kansanedustajaehdokkaat saivat eilen numerot. Se on vähän sama asia kuin urheilukilpailuissa laitettaisiin lappu rintaan. Tässä tunnelmassa järjestimme myös Hämeen Tulevaisuustorin Hämeen ammattikorkeakoulun Visamäen kampuksella. Kutsuimme sinne vaalipiirin kaikki ehdokkaat keskustelemaan kärkiasioistamme ja tapaamaan maakunnan toimijoita. Tilaisuuteen osallistui noin 50 ehdokasta eli lähes puolet Hämeen yhteisestä vaalipiiristä ja heistä suuri osa oli Päijät-Hämeestä. Tunnelma oli hyvä ja myös yhteisiä etuja korostava.

Maakuntajohtajan twiitit

• Palavereita, kolumnien kirjoitusta ja pöydän putsausta. Ensi viikolla vietän vuosilomaa Ylläksen lumilla. Jos vaikka syntyisi uusia ideoita. 27.03.2015
  • Konttorilla mielenkiintoisia tapaamisia koskien mm. Aulangon näkymiä ja alueemme vanhusneuvostojen toimintaa. 25.03.2015
  • Kuntajohtajakokouksessa Jokioisilla Luke-, sote- ja pelastusasiaa. Verkatehtaalla Kasva ja kansainvälisty -tilaisuudessa myös hyvä pöhinä. 24.03.2015