Hämeessä on aikaa

Käyttäjän Timo Reina kuva
Hämeen maakuntajohtaja, Hämeen liitto
20.04.2015

Kansa kaikkivaltias on jälleen puhunut. Päällimmäinen huomio vaalituloksesta on se, että muutos tulee, mutta sen tarkempi sisältö on vielä monen mutkan takana.

Hämeen näkökulmasta kuitenkin kaikki sellainen, jolla vahvistetaan bio- ja kiertotalouden sekä niihin perustuvien investointien kasvumahdollisuuksia, sataa maakuntamme laariin. Uutta työtä ja yrittäjyyttä kaivataan kipeästi lisää. Luonnonvarojen kestävän hyödyntämisen ympärille sitä voi syntyä muun muassa Luonnonvarakeskuksen ja Hämeen ammattikorkeakoulun syvenevän yhteistyön siivittämänä. Lupaavia hankkeitakin on myös maakunnassamme useita.

Maakuntajohtajan twiitit

• Palaverissa Janakkalassa käytiin läpi VT3:n pysäkki- ja rekkaparkkiasioita. MYR:n sihteeristössä käytiin läpi iso joukko ESR-hankkeita. 23.04.2015
  • Henkilöstömme tyhy-päivässä asiantuntevassa Kiipulassa. On meillä mahtava porukka, joka myös valmis yhdessä kehittymään! 22.04.2015
  • Kuntajohtajakokouksessa Hausjärvellä esillä mm. vaikuttavuusinvestoinnit, TYP-toiminta ja kehittämisrahoitus. Vaalitulostakin tutkittiin. 21.04.2015