Liikenneasiantuntija - meillä on töitä tarjolla!

Hämeen liitto on Kanta-Hämeen 11 kunnan muodostama kuntayhtymä. Olemme monialainen asiantuntijaorganisaatio, jonka ydintehtäviä ovat maakunnan edunvalvonta Suomessa ja maailmalla, maakuntakaavoitus ja maakunnan aktiivinen kehittäminen. Toimipaikkamme sijaitsee Hämeenlinnassa. Lisätietoja www.hameenliitto.fi

Etsimme nyt joukkoomme uutta osaajaa liikennealan monipuoliseen tehtävään. Tarjoamme näköalapaikan suunnitella ja kehittää maakuntaa osana Suomen kasvukäytävää ja kasvavaa metropolialuetta. Hämeen liitossa työ on monipuolista ja mielenkiintoista, tarjoten kasvavia haasteita.

Tarjolla monipuolinen tehtäväkenttä

Ydintehtävänäsi on liikennepalveluiden pitkäjänteinen kehittäminen Kanta-Hämeen maakunnassa. Liikenneasiantuntijana tuot laaja-alaisen osaamisesi osaksi maakunta-kaavoitusta ja maakunnan kehittämistä. Toimit aktiivisesti ja oma-aloitteisesti yhteistyössä kuntien kanssa ja alan toimijaverkostoissa.

Pääset kehittämään työssäsi yhdyskunta- ja aluerakennetta kestävästi, tuet jäsenkuntiamme aluesuunnittelun ja liikenteen kysymyksissä sekä toimit maakunnassa kehittäjänä ja asiantuntijana liikennepalvelujen muuttuvassa ja kehittyvässä kokonaisuudessa.

Tehtäviisi kuuluvat mm.

• Vastuu jatkuvasta liikennejärjestelmätyöstä ja –suunnittelusta, sekä sen koordinoinnista yhteistyössä kuntien kanssa.
  • Liikennehankkeiden toteutuksen edistäminen.
  • Erilaisiin liikennesuunnittelun hanke-, edunvalvonta- ja yhteistyöryhmiin osallistuminen.
  • Mahdollisen EU-hankerahoituksen selvittäminen liikennehankkeisiin.
  • Maakunnan liikenneinfrastruktuurin ja liikennepalvelujen kehityksen seuranta.

Tehtävänkuva täsmennetään valittavan henkilön koulutuksen, osaamisen ja Hämeen liiton osaamistarpeiden mukaan.

Millaista osaajaa haemme?

Asiantuntijana sinulta vaaditaan omatoimisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä vahvaa liikenteen ja maankäytönsuunnittelun osaamista. Arvostamme innostunutta, luovaa ja proaktiivista otetta työhön.

Liikennesuunnittelukokemus ja paikkatieto-osaaminen katsotaan eduksi. Hyvän kirjallisen ja suullisen suomen kielen lisäksi pidämme tärkeänä englannin kielen taitoa.

Palkkaus ja työsuhde

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen teknisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävän täytössä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 5.5.2019 mennessä www.personnel.fi sivujen kautta. Lisätietoja tehtävästä antavat: Personnel Group, Tuija Pulkkinen, puh. 03 3138 0488 sekä Hämeen liitto, suunnittelujohtaja Heikki Pusa, puh. 050 048 3642.

Hakuaikaa on jatkettu 5.5.2019 asti ja otamme huomioon aikaisemmin tulleet hakemukset.