Karjalaiset kesäjuhlat Hämeenlinnassa 14.-16.6.2019

11.03.2019 - 16.06.2019

Karjalaisseurojen Etelä-Hämeen piirin alueelle asutettiin jatkosodan jälkeen noin 73 800 luovutetun Karjalan evakkoa, joista valtaosa oli Antrean, Muolaan ja Vuokselan sekä osin Kivennavan kunnista. Etelä-Hämeen piirin väki valmistautuu nyt vuorollaan toivottamaan karjalaisen heimon Karjalan Liiton kesäjuhlille 14.-16.6.2019 Hämeenlinnaan, joka on muodostunut keskiaikaisen Hämeen linnan ympärille, vesi-, tie- ja rautatiereittien varrelle.

Business Finlandin maakuntakiertue Hämeenlinnassa 15.11.2018 – tule tutustumaan ja verkostoitumaan!

15.11.2018

Tervetuloa Team Finland –tilaisuuteen: ”Vauhtia Hämeeseen: Yhteistyöllä kasvua ja kansainvälistymistä”

torstaina 15. marraskuuta klo 13.30-15.45 Visamäen Korkeakoulukeskukseen, Vankanlähde 7 (N-talon aula).

Mukana yritys- ja oppilaitospuheenvuoroja, rahoitus- ja neuvontapalveluiden esittelyä sekä tutkimus- ja kehityspohdintoja rennossa hengessä.

Mukana myös Business Finlandin pääjohtaja Pekka Soini. Tule kuuntelemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua.

OHJELMASSA:

Sivut