Elinkeinopäällikkö, tervetuloa Hämeen liittoon!

Hämeen liiton johdolla laaditaan koko maakunnan yhteinen kehittämisen kokonaissuunnitelma, Vihreän kasvun ohjelma. Se kytkee maakunnan elinkeinoelämän ja yrityskentän mukaan aluekehittämiseen Hämeessä ennen näkemättömällä tavalla. Tavoitteena on saada yritysvetoiseen ekosysteemiin koottua ketteriä, monialaisia ja kansainvälisesti nykyistä kyvykkäämpiä osaajia ja yhteistyömuotoja.

Häme Goes for Growth -hanke vahvistaa maakunnan kehittämisen kärkiä ja valintoja. Tavoitteena on saada aikaan toimivia kehittämisen ja innovaatiotoiminnan ekosysteemejä, joissa maakunnan veturiyritysten ja alueen julkisten ja järjestötoimijoiden vahvuudet ja paras osaaminen hyödynnetään maakunnan yhteisessä kehittämisessä. Sisarhanke Häme Goes Global -hanke tuo ohjelmaan tarvittavan kansainvälisen sisällön.

Millaista tekijää etsimme?

Elinkeinopäällikkönä vastaat Häme Goes for Growth -hankkeen kokonaisuudesta. Luot verkostoja, joissa teet työtä maakunnan avainyritysten ja yrityspalveluita tarjoavien julkisen hallinnon organisaatioiden ja kehittäjäorganisaatioiden kanssa maakunnan kestävän kasvun kiihdyttämiseksi.

Hahmotat monipuolisesti yritysten toimintaedellytyksiä globaaleilla markkinoilla ja peilaat niitä maakunnan vihreän kasvun potentiaaliin. Osaat toimia yhteistä strategiaa luoden, mutta onnistut myös viemään sen käytäntöön.

Tehtävässä onnistumisen edellytykset

Tehtävässä onnistuaksesi sinulla tulee olla kokemusta elinkeinoelämästä. Yritystoiminnan vahvan ymmärryksen lisäksi toivomme osaamista julkisesta kehittämisestä. Olet asiantuntija, mutta samalla aktiivinen ja ennakkoluuloton pelinrakentaja.

Arvostamme tavoitteellista ja itsenäistä työotetta sekä kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia.

Sinulla on erinomaiset viestintä- ja esiintymistaidot ja ilmaiset itseäsi sujuvasti. Tehtäväkuvaasi kuuluu myös hankkeen raportointi ja esittely ohjausryhmälle. Kokemus hankehallinnoinnista, hanketalouden hoitamisesta ja laajojen kokonaisuuksien edistämisestä on tehtävän hoitamisessa eduksi.

Myös soveltuva korkeakoulututkinto katsotaan tehtävän täytössä eduksi.

Tuleva työpaikkasi

Hämeen liitto on kansanvaltaiseen päätöksentekoon tukeutuva Kanta-Hämeen maakunnan vaikuttava asiantuntija- ja kehittäjäorganisaatio.

Meillä on kannustava ja tukea antava hyvähenkinen työyhteisö. Mottomme – asiantuntijuus intohimona – kertoo ajattelutavastamme ja työotteestamme. Toimimme maakunnan palveluksessa ja asiantuntijamme tekevät töitä maakunnan kehittämisen, yhteistyön ja edunvalvonnan eteen.

Meillä saat käyttöösi liikunta- kulttuuri- ja lounasedun sekä kattavan työterveyshuollon. Olemme joustava työpaikka etätyökäytäntöineen, ja mahdollistamme työn ja muun elämän yhteensovittamisen. Perehdytys korona-aikaan hoituu meiltä sujuvasti myös etänä.

Toimistomme sijaitsee Hämeenlinnassa. Tutustu meihin ja toimintaamme tarkemmin www.hameenliitto.fi

Palkkaus ja työsuhde

Työsuhde on määräaikainen ja päättyy 31.3.2022. Menestynyttä toteutusta emme kuitenkaan halua lopettaa siihen.

Toivomme, että voit aloittaa joukossamme mahdollisimman pian.

Työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Pyydämme sinua esittämään hakemuksessa palkkatoivomuksesi. Tehtävän täytössä sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi www.eezypersonnel.fi verkkosivujen kautta. Hakemusten tulee olla perillä viimeistään 21.4.2021 klo 15.00.

Lisätietoja tehtävästä:

Tuija Pulkkinen, Eezy Personnel, p. +358 050 359 5212