Euroopan unionin Tulevaisuuskonferenssi Hämeessä

Ennakkoilmoittautumisten mukaan hämäläiset nuoret haluavat nähdä Euroopan arvoyhteisönä, puhua turvallisuudesta, ilmastonmuutoksen yhteisestä torjunnasta sekä yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta.

Lauantaina klo 13 Hämeenlinnan kirjaston Leino-salissa osana Euroopan tulevaisuuskonferenssia ja alueiden komitean paikalliskeskusteluja kerätään nuorten näkemykset ja liitetään ne osaksi EU:n tulevaisuussuunnitelmia.

Tilaisuudessa puhuvat MEP Sirpa Pietikäinen, maakunnan nuorisovaltuuston puheenjohtaja Helena Kuronen, nuori valtuutettu Aapo Reima ja nuoret tietysti itse. Tilaisuuden juontaa Alueiden komitean jäsen Sari Rautio ja se striimataan livenä Alueiden komitean verkossa.

Lämpimästi tervetuloa mukaan, ja mieluusti jo ennakkoon kerromme lisää.

Tiedot tapahtumasta täällä  Euroopan tulevaisuuskonferenssi Kanta-Hämeessä – nuorten työpaja 19.3. – Hämeen liitto (hameenliitto.fi)