Hämeen liiton ilme ja verkkosivut uusiutuivat

Hämeen liiton mottona on asiantuntijuus intohimona.

Motto kertoo ajattelutavastamme ja työotteestamme. Olemme Hämeen maakunnan vaikuttava asiantuntija- ja kehittäjäorganisaatio. Nyt oli juuri oikea aika uudistaa verkkosivut ja ilme tukemaan asiantuntijuuttamme.

Anna-Mari Ahonen, maakuntajohtaja

Halusimme uuden ilmeen olevan raikas ja selkeä. Syvän sininen väri henkii vakautta, asiantuntemusta ja vaikuttavuutta. Hämeestä tuttu punainen väri, pienellä sävytwistillä, toimii huomiovärinä.

Reetta Sorjonen, suunnittelija, viestintä

Logo yhdistää kolme seutukuntaa

Hämeen liiton uusi tunnus muodostuu Hämeen liitto -tekstistä, jonka yläpuolella sijaitsee vaakunasta johdettu merkki. Merkin sisään sijoitetut kolme vinoa viivaa ovat viittaus Hämeen kolmeen seutukuntaan, Forssan, Hämeenlinnan ja Riihimäen seutuihin.

Kolme seutukuntaa löytyivät myös Hämeen liiton vanhasta logosta. Uusi tunnus kuitenkin entisestään korostaa vaakunamaisella muodollaan yhtenäistä maakuntaa.

Asiantuntijuutta ja sisältöjä korostaen

Hämeen liiton toiminnan kärjet ovat ryhmittyneet edunvalvonnan, kehittämisen ja yhteistyön tehtävien ympärille.

Uusilla verkkosivuillaan Hämeen liitto tuo entistä enemmän esiin maakunnan vahvuuksia ja niitä asioita, joita maakunnassa kehitetään ja edistetään yhdessä eri toimijoiden kanssa.

Haluamme nostaa maakunnan tekemistä näkyväksi ja osoittaa olevamme maakunnan paras ja Euroopan kärkeä edunvalvojana, kehittäjänä, yhteistyön tekijänä ja työpaikkana. Verkkosivut ovat käyntikorttimme ja tärkein viestinnän välineemme.

Matti Lipsanen, kehittämisjohtaja