Hämeen maakuntavaltuuston päätökset 27.5.2019

Maakuntavaltuusto hyväksyi Kanta-Hämeen maakuntakaavan 2040

Hämeen maakuntavaltuusto hyväksyi 27.5.2019 kokouksessaan Kanta-Hämeen maakuntakaavan 2040.

Hämeen liiton tilinpäätös ja toimintakertomus hyväksyttiin

Maakuntavaltuusto hyväksyi maakuntahallituksen ja tarkastuslautakunnan esityksen pohjalta Hämeen liiton vuoden 2018 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen. Tilikauden tulos päätyi nollille. Valtuusto myönsi samalla kuntayhtymän hallintoa ja taloutta hoitaneille toimielinten jäsenille ja tehtäväalueiden johtaville viranjohtajille vastuuvapauden tilikaudelta.

Maakunta- ja sote-uudistuksen valmistelun aiheuttamista taloudellisista ja toiminnallisista paineista selvittiin hyvin. Hämeen liiton taloudellinen pohja on varsin vakaa. Kuntien jäsenmaksuja vuonna 2018 ei ollut tarvetta korottaa

kertoo Hämeen liiton hallintopäällikkö Mirva Kandolin

Korkeatasoinen koulutus ja osaava työvoima esillä TAHTO-lehdessä

Hämeen liiton tiedotuslehti Tahto on ilmestynyt. Lehti on täynnä juttuja Kanta-Hämeen korkeatasoisesta koulutuksesta ja osaavasta työvoimasta. Lukuiloa!

Maakuntavaltuuston seuraava kokous on 25.11.2019.