Hankepäällikkö, tervetuloa Tulevaisuuden sote-keskus-hankkeeseen! Hakuaikaa jatkettu.

Kanta-Hämeen Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus

Kanta-Hämeessä keskeinen tavoite on sote-palvelujen saatavuuden ja jatkuvuuden parantaminen ja sitä kautta entistä parempi asiakaskokemus.

Hankkeessa tehtävä kehittämistyö tulisi näkyä asiakkaille siten, että tulevaisuudessa palveluihin päästään entistä nopeammin ja asiakas saa tarvitsemansa palvelut yhdellä yhteydenotolla kokonaisvaltaisesti. Tätä ratkaistaan muun muassa asiakasosallisuuden vahvistamisella, johtamisen uudistamisella ja toimintakulttuurin muutoksella.  Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -hanke tähtää peruspalvelujen kehittämiseen ja niiden saatavuuden parantamiseen. Hankkeen aikana uudistamme muun muassa sote-ammattilaisten yhteistyön käytäntöjä ja työvälineitä.

Tuleva työpaikkasi

Hämeen liitto on kansanvaltaiseen päätöksentekoon tukeutuva Kanta-Hämeen maakunnan vaikuttava asiantuntija- ja kehittäjäorganisaatio.

Meillä on kannustava ja tukea antava hyvähenkinen työyhteisö. Mottomme – asiantuntijuus intohimona – kertoo ajattelutavastamme ja työotteestamme. Toimimme maakunnan palveluksessa ja asiantuntijamme tekevät töitä maakunnan kehittämisen, yhteistyön ja edunvalvonnan eteen. Sote-uudistusta varten perustettu hanketoimisto on osa asiantuntevaa kokonaisuuttamme.

Meillä saat käyttöösi liikunta- kulttuuri- ja lounasedun sekä kattavan työterveyshuollon. Olemme joustava työpaikka etätyökäytäntöineen sekä työn ja muun elämän yhteensovittamisessa. Perehdytys korona-aikaan hoituu meiltä sujuvasti myös etänä.

Toimistomme sijaitsee Hämeenlinnassa. Tutustu meihin ja toimintaamme tarkemmin www.hameenliitto.fi

Millaista asiantuntijaa etsimme?

Hankepäällikkönä vastaat hankekokonaisuudesta ja toimit Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus –hankkeen lähiesimiehenä. Työskentelet vahvassa verkostoyhteistyössä sosiaali- ja terveydenhuollon uudistamiseksi niin Kanta-Hämeessä kuin kansallisestikin.

Vastaat tavoitteellisesti muutosjohtamisen edistämisestä sekä laajasta palvelujen kehittämiskokonaisuudesta Kanta-Hämeen alueella.

Tehtävänäsi on kehittämistoimenpiteiden tavoitteellinen eteenpäinvienti, joten asiantuntijana sinulla tulee olla strategista ajattelutaitoa, mutta myös tahtoa ja intoa tehdä töitä ”kädet savessa”.

Olet luonteeltasi palveluhenkinen, positiivinen ja innostut kehittämisestä. Haluat kehittää itseäsi ja kannustat myös muita muutokseen. Toimit sujuvasti verkostoissa ja sinulla on kyky ottaa laajojakin kokonaisuuksia haltuun itsenäisesti.

Tehtävässä onnistumisen vaatimukset

Tehtävässä onnistuaksesi sinulla tulee olla kokemusta muutoksen läpiviennistä sekä monipuolinen tuntemus sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöstä, mielellään myös Kanta-Hämeessä.

Ymmärrät asiakkuudenhallinnan ja digitalisaation merkityksen toiminnan kilpailukyvyn osalta. Omaat hyvät tiiminvetämistaidot ja innostuksen sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujen uudistamisesta.

Vastaat Tulevaisuuden sote-keskus –hankekokonaisuudesta, joten sinulla tulee olla kokemusta ja ymmärrystä hankehallinnoinnista, talouden johtamisesta ja kokonaisuuden edistämisestä. Olet asiantuntija, joka näkee ja kehittää asioita monella eri organisaatiotasolla.

Sinulla on erinomaiset viestintä- ja verkostoissa toimimisen taidot – toimit yhteyshenkilönä sosiaali- ja terveysministeriöön ja Terveyden- ja hyvinvoinnin laitokseen sekä vastaat hankekokonaisuuteen liittyvistä neuvotteluista näiden tahojen kanssa. Tehtäväkuvaasi kuuluu myös hankekokonaisuuteen liittyvä esittely ohjausryhmälle ja viestiminen poliittiselle seurantaryhmälle. Eduksi katsomme kokemuksesi ja näytön kehittämisprojektien onnistuneesta läpiviennistä sekä ymmärryksen kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen parantamisesta. Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa.

Arvostamme tavoitteellista työotetta ja kykyä hoitaa useita päällekkäisiä asioita järjestelmällisesti ja hyvällä sykkeellä yhteistyössä eri toimijoiden kanssa.

Palkkaus ja työsuhde

Työsuhde on määräaikainen ja päättyy 31.10.2022. Toivomme, että voit aloittaa joukossamme mahdollisimman pian. Työ voi mahdollisesti jatkua vuoden 2022 loppuun saakka, mikäli sosiaali- ja terveysministeriö myöntää hankkeelle lisärahoitusta.

Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi www.eezypersonnel.fi verkkosivujen kautta. Hakua on jatkettu ja hakemusten tulee olla perillä viimeistään 2.5.2021.

Lisätietoja tehtävästä:

Tuija Pulkkinen, Eezy Personnel, p. +358 50 3595 212