Julkaistu

Projektiasiantuntija, lasten, nuorten ja perheiden palvelut, tervetuloa Hämeen liittoon

Sosiaali- ja terveydenhuollon uudistuksella on tarkoituksena taata yhdenvertaiset palvelut kaikille suomalaisille. Kanta-Hämeessä uudistusta valmistellaan kahdessa hankkeessa, joista toiseen etsimme nyt asiantuntijaa kehittämään lasten, nuorten ja perheiden palveluja.

Projektiasiantuntijana vastaat Kanta-Hämeen Tulevaisuuden sote-keskuksen kehittämistoimien edistämisestä lasten, nuorten ja perheiden palvelujen osalta. Tehtäväsi painottuvat pääasiassa

1. varhaisen ja perustason mielenterveys- ja päihdetyön kehittämiseen ja
  2. asiakas- ja palveluohjaukseen sekä erityisesti varhaisen vaiheen yhteiseen ohjaukseen ja neuvontaan muun muassa universaalipalvelujen kanssa.

Työtä tehdään perhekeskuksen sateenvarjon alla, joka on osa Tulevaisuuden sote-keskusta. Toimit lisäksi tiiviissä yhteistyössä kaiken ikäisten mielenterveys- ja päihdepalvelujen kehittämiskokonaisuudesta vastaavan projektiasiantuntijan kanssa.

Olet merkittävässä roolissa edistäessäsi lasten, nuorten ja perheiden palveluita sekä jo aiemmin kehitettyä perhekeskustoimintamallia osaksi täysin uudenlaisia, monialaisia sote-keskuksia ja niiden toimintakulttuuria. Tutustu lisää Kanta-Hämeen sote-uudistuksen valmisteluun osoitteessa www.omahame.fi

Millaista asiantuntijaa etsimme?

Tehtävänäsi on kehittämistoimenpiteiden tavoitteellinen eteenpäinvienti, joten asiantuntijana sinulla tulee olla strategista ajattelutaitoa sekä tahtoa ja intoa tehdä töitä ”kädet savessa”.

Olet luonteeltasi asiakaspalveluhenkinen, positiivinen ja innostut asioiden edistämisestä. Haluat kehittää itseäsi ja kannustat myös muita muutokseen. Toimit sujuvasti verkostoissa ja sinulla on kyky ottaa laajojakin kokonaisuuksia haltuun itsenäisesti.

Tehtävässä onnistumisen vaatimukset

Tehtävässä onnistuaksesi sinun tulee tuntea monipuolisesti sote-palvelujärjestelmä sekä omata asiantuntijuutta lasten, nuorten ja perheiden palveluista. Olet asiantuntija, joka näkee ja kehittää asioita monella eri organisaatiotasolla.

Eduksi katsomme kokemuksesi ja näytön kehittämisprojektien onnistuneesta läpiviennistä sekä ymmärryksen kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen parantamisesta. Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa.

Arvostamme tavoitteellista työotetta ja kykyä hoitaa useita päällekkäisiä asioita järjestelmällisesti ja hyvällä sykkeellä yhteistyössä eri toimijoiden kanssa.

Palkkaus ja työsuhde

Työsuhde on voimassa määräaikaisesti ajalla 9.8.2021– 31.10.2022. Työ voi mahdollisesti jatkua, mikäli sosiaali- ja terveysministeriö myöntää lisärahoitusta.

Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen henkilöstön virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja CV:si Hämeen liiton kirjaamoon osoitteeseen [email protected] viimeistään 4.6.2021 klo 15.00 mennessä.