Julkaistu

Rakenteellisen sosiaalityön asiantuntija, tule töihin Hämeeseen!

Etsimme meille työkaveriksi innokkaita kehittäjiä. Oletko oman alasi tulevaisuuteen katsova, innovatiivinen osaaja? Tule meidän hanketiimiin töihin! Pääset kehittämään sote-palveluita ja samalla pysyt valtakunnallisen kehittämisen kärjessä. Työpisteemme on helpon kulkuyhteyden päässä juna- ja bussiasemilta, joten kulku onnistuu helposti. Meillä on hyvät etätyön mahdollisuudet ja joustavat työajat.

Haemme nyt rakenteellisen sosiaalityön kehittäjää, jolla on ymmärrystä rakenteellisesta sosiaalityöstä, kirjaamisen kehittämisestä sekä systeemisestä työotteen edistämisestä.

Sosiaalityön kehittäjän työ linkittyy laajemminkin TKIO-kokonaisuuden eteenpäin viemiseen Kanta-Hämeessä. Työtehtävän sisältöä voidaan muokata myös erityisasiantuntijan tehtäväksi, mikäli hakijan osaaminen vastaa vaativampaa työnkuvaa. Rakenteellisen sosiaalityöntekijän työkenttään kuuluu myös sosiaalialan tiedolla johtamisen mahdollisuuksien edistäminen esimerkiksi rakenteellisen kirjaamisen kautta.

Haemme sosiaalityön vahvaa osaajaa, jolla on kyky kehittää sosiaalityön rakenteita, prosesseja, kirjaamista sekä viedä eteenpäin systeemistä ajattelua Kanta-Hämeessä. Tehtävä vaatii hyvät yhteistyötaidot, kehittämisosaamista sekä innostusta kehittää uutta sosiaali- ja terveyskeskusta.

Tuleva työpaikkasi

Hämeen liitto on kansanvaltaiseen päätöksentekoon tukeutuva Kanta-Hämeen maakunnan vaikuttava asiantuntija- ja kehittäjäorganisaatio. Meillä on kannustava ja tukea antava hyvähenkinen työyhteisö. Mottomme – asiantuntijuus intohimona – kertoo ajattelutavastamme ja työotteestamme.

Toimimme maakunnan palveluksessa ja asiantuntijamme tekevät töitä maakunnan kehittämisen, yhteistyön ja edunvalvonnan eteen. Sote-uudistamishankkeita varten perustettu hanketoimisto on osa asiantuntevaa kokonaisuuttamme.

Meillä saat käyttöösi liikunta- kulttuuri- ja lounasedun sekä kattavan työterveyshuollon. Olemme joustava työpaikka etätyökäytäntöineen sekä työn ja muun elämän yhteensovittamisessa. Perehdytys korona-aikaan hoituu meiltä sujuvasti myös etänä. Toimistomme sijaitsee Hämeenlinnassa.

Tutustu meihin ja toimintaamme tarkemmin www.hameenliitto.fi ja www.omahame.fi

Kiinnostuitko?

Katso koko hakuilmoitus ja hakuohjeet TE-toimiston sivuilta.