Tervetuloa seuraamaan Asumisen Häme – asiantuntija­seminaarin livelähetystä 7.2.2020 klo 9.15 – 11.45

Asuinympäristöön vaikuttaminen on yksi tärkeimmistä asioista, joka meitä ihmisiä kiinnostaa. Arvot ja elämäntavat erilaistuvat, jolloin tavanomaisten asumisen ratkaisujen rinnalla vahvistuu elämyksellisyys ja kokemukset.

Me Hämeen liitossa haluamme edistää monipuolisia mahdollisuuksia korkeatasoisen, ekologisesti laadukkaan, energiaratkaisuiltaan innovatiivisen, ja yhä useammin monipaikkaisen asumisen kehittämiselle.

Järjestämme hämäläiseen asumiseen ja sen kehittämiseen liittyvän asiantuntijaseminaarien sarjan kevään 2020 aikana. Seminaarisarja on osa Asumisen Häme -hanketta.

Seminaarien livelähetysosuutta ovat tervetulleita seuraamaan kaikki asumisen kehittämisestä kiinnostuneet.

Livelähetys Hämeen liiton Youtube-kanavalla 7.2.2020 klo 9.15-11.45.

Kevään ensimmäisessä seminaarissa pureudutaan ikäihmisten asumiseen arkkitehti SAFA Asko Takalan johdolla. Tampereen yliopiston tutkijatohtori Jyrki Tarpio kertoo nykyasumisen malleista Kanta-Hämeessä ja lopuksi perehdytään asumisen anatomian tilastoihin.

Seminaarin liveosion ohjelma

9.15Tervetulopuheenvuoro