Päivitetty 8. syyskuuta 2021

13100 Hämeenlinna

Viraston aukioloaika on 9.00 – 15.00

Laskutusosoite

Toivomme ensisijaisesti verkkolaskuja. Laskun viitteeksi on hyvä lisätä tilaajan nimi.

Verkkolaskutustiedot

Hämeen Maakuntaliitto, kuntayhtymä
Verkkolaskuosoite: 003708260480
Operaattorina toimii CGI Oy
Välittäjätunnus: 003703575029
Hämeen liiton Y-tunnus 0826048-0

Paperilaskutusosoite

Voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia, mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästä.

Toimittajaportaalin kautta on mahdollista tehdä ja toimittaa laskuja sähköisessä muodossa ja välttää paperisesta laskutuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Rekisteröityäksenne toimittajaportaaliin, ottakaa yhteyttä Sarastia Oy:n asiakaspalveluun: p. 0206 399 400 tai Sarastia laskuportaalin tukipyyntö.

Paperilaskutusosoitteemme on:
Hämeen maakuntaliitto, kuntayhtymä
02066 DOCUSCAN

Toiminimellä laskuttavat (yksityiset elinkeinonharjoittajat)

Laskun mukana tulee laittaa kopio voimassaolevasta yrittäjäeläkkeestä (YEL), Kevan vaatimus, www.keva.fi. Muussa tapauksessa tulee ilmoittaa henkilötunnus, jolloin palkkiosta peritään myös työntekijän osuus eläkevakuutusmaksusta ja palvelussuhde ilmoitetaan palvelussuhderekisteriin.

Vastaanota ja lähetä asiakirjat sähköisesti

Voit ottaa vastaan Hämeen liiton asiakirjoja sähköisesti ja voit lähettää meille asiakirjoja sähköisesti Suomi.fi-viestien kautta. Palvelun etuna on, että kaikki viestit ja niiden liitetiedostot kulkevat salattuina tietoturvallisesti itsellesi sopivana ajankohtana.

Palveluun kirjaudutaan omalla pankkitunnuksella, mobiilivarmenteella tai sähköisellä henkilökortilla. Suomi.fi-viesteihin saapuneesta asiakirjasta tulee ilmoitus sähköpostiisi.

Näin otat Suomi.fi-viestit käyttöön

Pääset käyttämään Suomi.fi-viestejä tunnistautumalla Suomi.fi-verkkopalveluun. Kun otat Suomi.fi-viestit käyttöösi, voit saada Suomi.fi-viesteihin liitettyjä palveluja koskevat viranomaispäätökset ja tiedoksiannot sähköisesti paperipostin sijaan. Kaikki itseäsi koskevat tiedot ja asiakirjat ovat vain sinun itsesi nähtävissä.

Lisätietoa: